حذف موی حیوانات از روی مبلمان چرمی
نوشته شده توسط : ادمین

همه موجودات زنده ریزش مو دارند. هر چند میزان ریزش آن بین موجودات مختلف متفاوت است.

پیشگیری بهتر از درمان است:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

اگر میزان ریزش موی حیوان خانگی شما به ویژه سگ بیشتر شده یا از حالت طبیعی خارج شده است. بهتر است به دنبال درمان و یا کنترل آن باشید. همچنین پیشنهاد می شود به طور مرتب موی حیوانات خود را برس بکشید. تا موی اضافی که ممکن است بریزد جذب برس شود. و

برخی از مسائل موجب ریزش بیشتر موی حیوانات می شود از جمله: حساسیت ها، اختلال های پوستی، بهم ریختن هورمون ها،عفونت های قارچی، کمبود هورمون تیروئید برای سگها و حساسیت به مواد شوینده و شامپوی سگ ها و… با رفع این مسائل می توانید ریزش موی حیوان خانگی خود را کمتر کنید. و زمان کمتری برای حذف موی حیوانات از روی مبلمان چرمی صرف کنید.

همانطور که در مقالات قبلی بررسی کردیم شستشوی مبل چرمی بسیار آسان اما نگهداری آن کمی دشوار است. ساختار ویژه مو باعث می شود که به راحتی با الکتریسیته ساکن به مبلمان چرمی بچسبد.

گرفتن مو با دستمال:

یکی از روش های خوب برای گرفتن موی حیوانات خانگی، استفاده از دستمال خیس است. ابتدا با یک دستمال خیس روی مبلمان بکشید. و تمام موی حیوانات را بگیرید. بهتر است بلافاصله پس از این کار با یک دستمال خشک دوباره روی مبلمان دستمال بکشید. و آن را خشک کنید. پس از شستشوی مبل چرمی بهتر است. از واکس مخصوص مبلمان چرمی استفاده کنید. و یا در صورتیکه ندارید از مقداری وازلین استفاده نمایید.

استفاده از دستکش پلاستیکی:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

 

همچنین می توانید از دستکش پلاستیکی خیس نیز استفاده کنید. و تمام مبلمان را دست بکشید و موی حیوانات را بگیرید. این روش می تواند برای بعضی از افراد ناخوشایند باشد. البته بهتر است این کار با دستمال یا حوله خیس انجام شود.

استفاده از اسپری های مخصوص:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مدتی است که اسپری هایی برای حذف موی حیوانات از روی مبلمان چرمی به بازار  آمده است. که این اسپری ها با خنثی کردن الکتریسیته ساکن موجب جدا شدن راحت موها می شود. و کافیست با جارو برقی مبلمان را جارو برقی کشید تا تمام موها کاملا حذف شود.

 

نکته: اگر خود امکان خشکشویی مبلمان یا شستشوی مبل از موی حیوانات خانگی را ندارید. می توانید به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات شستشیوی  انواع فرش استفاده کنید تا با بالاترین کیفیت شسته شود. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات قالیشویی یا اعلاشویی (اعلا شویی) انواع فرشها نیز استفاده کنید.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

, , , , , , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: